Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 7, 2010
Image Size
517 KB
Resolution
800×662
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,342
Favourites
38 (who?)
Comments
15
×
Gimme the Damn Ball by xuza Gimme the Damn Ball by xuza
Mah contest entry for #BB-Pairs 8D My graphics card pooped out the other day but thankfully my on-board was cool wit Win7 and let me finish this (got a buttload of new parts today so I'm stupidly excited, also drunk, thankfully ~tomgiest is putting it together for me)

Soooooo tis Michael and ~punkette180's Antonia LaVelle. And this is awesome because I totally wrote about her character like 7 million years ago when I got a buncha people's characters to be in the tournament the Deadly Nightshades were participating in. And then magically found her on dA recently 'cause she's in the club too. YEP THAT'S MY STORY.

Yeah so Toni's watching one of Michael's baseball practices and catches a ball he hits way out field but won't give it back unless she gets a kiss for it. I like it. His hand murdered me.


Antonia Lavelle © ~punkette180
Michael Parker © Beyblade, Takara, etc
Art © Me, ~xuza!
Backgrounds/texture from google cause I'm drunk and can't draw
Add a Comment:
 
:iconslumberpoppy:
SlumberPoppy Aug 21, 2010  Student General Artist
featured in my journal! (*_*)/

SOOO LOVE THIS XDDD

You must draw a solo Michael pic cuz you're good at drawing his face XDDD
Reply
:iconbluster-squall:
bluster-squall Aug 9, 2010  Hobbyist Artist
Haha~~ Michael's expressions make's me laugh! He's trying to decide what's more interesting, ball or kiss! XD

Love her skirt, can't imagine the patience needed to do the plaid like that. And the detail on the tattoo is beautiful~!
Reply
:iconxuza:
xuza Aug 9, 2010   Digital Artist
Men, only enough thought processes for one thing at a time ;P

The plaid was actually way easier than I thought it was going to be! Hard part was remembering what was supposed to be what color xD;
Reply
:iconpunkette180:
punkette180 Aug 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
EEEEE I LOVE YOU!! -glomps- this is amazing!!! the pose is fantastic and you did his hand brilliantly! you can draw the back tattoo way better than I can! xD thankyou sooo much =D
Reply
:iconxuza:
xuza Aug 8, 2010   Digital Artist
Heheee glad you like! ^^
You said it was supposed to be a tribal bald eagle, so I just googled that and drew one of them xD;;
Reply
:iconpunkette180:
punkette180 Aug 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
ahh that's a much better plan, I just attempted to make one up xDD but yes, I really do love it ^^ uber amounts of luck for the contest!!
Reply
:iconxuza:
xuza Aug 9, 2010   Digital Artist
Wah I tried to find the one I referenced again but it seems to have vanished off the face of the internet xD

Thanks, you too!! ^^
Reply
:iconriderb0y:
RiderB0y Aug 7, 2010  Hobbyist Digital Artist
... Is he From BeyBlade ?? 0w0
Reply
:iconxuza:
xuza Aug 8, 2010   Digital Artist
He's the captain of the All Starz in season 1 :3 (And looks completely different in season 3 haha)
Reply
Add a Comment: